Dieter

I april påbörjade jag en diet med namnet Dukan. Jag har alltid tyckt att dieter är inget att hålla på med och har därför aldrig provat någon. Väldigt länge har jag sagt att jag skulle vilja gå ner två storlekar, men inte riktigt vetat vad eller hur det skulle gå till.
 
Efter att en kollega gått ner en massa kilo med just Dukan gjorde jag slag i sak och testade. Det var egentligen inte så svårt, förutom att jag hade brist på fantasi när det gällde mat.
 
11 kg lättare
15 cm smalare
 
Jag var stolt över mig själv och kände mig som en ny människa. Kunde ta på mig kläder som jag aldrig skulle valt tidigare osv...
 
Kanske gick det mig på huvudet.
 
Efter en kurs i Malmö gick jag upp två kilo, så i dag blir det lite av en omstart på dieten. I fyra veckor går jag åter in i det som kallas fas 2. Och hoppas på att gå ner de 2 kilona och kanske ytterligare 2 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0