Trädgård och vår

Det har varit så underbart väder den senaste tiden och jag har haft förmånen att vara lite ledig under de fina dagarna.
 
Så nu händer saker i trädgården och det känns riktigt roligt att hålla på med den. Det tog oss några timmar att få bort alla löven runt trädgården, men det blev så fint att inspirationen för att fortsätta fixa steg otroligt mycket.
Sen har det blivit en trappa och en fin balkong på framsidan och det blev ett lyft för hela huset. Mycket bättre än jag kunde tro.
 
Nu grävs det trädgårdsland och monteras växthus. Underbart!
 
Drömmen om en köksträdgård har jag alltid haft och när vi flyttade hit såg jag den fantastiska möjligheten att genomföra min dröm. Allt har sin tid och nu tror jag att köksträdgården har sin.
 
Man ska aldrig släppa sina drömmar... De senaste åren har många av mina drömmar blivit verklighet. Och jag fortsätter att drömma mig igenom livet. 
 
Jag vill ha ett lättskött hem, en mysig och lättskött trädgård, dit jag kan gå för att hitta lugn och harmoni.
 
Dit är vi på väg.
Underbara vår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0