Sova

Av någon anledning så kan jag inte sova på morgonen fast jag är ledig.
 
I natt var jag taxi och hämtade en av sönerna vid halv tre tiden, ändå är jag uppe med tuppen i dag.
 
Varför?
 
Jag inbillar mig att min kropp har en automatik i sig och tycker att nu är det dags att gå upp och jobba. Och i helgen har det varit svårt att släppa alla jobbtankar. De liksom finns där fast jag vill släppa.
 
Framför mig ligger en arbetsvecka på 7 dagar, inget ovanlig. Det blir en intensiv vecka med många möten och det är härligt. Men jag vet också att det är en vecka då hjärnan kommer att jobba dygnet runt.
 
Så det känns bra att ha en längre semester att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0