Stress

Jag har alltid tyckt att jag varit stresstålig, men det har helt klart blivit sämre med åren.
 
Nu kan jag bli stressad av det som ligger flera veckor framför mig. Samtidigt så stressar jag för det som ligger här och nu.
 
Min struktur har på något vis rasat och jag måste bygga upp den igen för att det ska bli bra.
 
Jag var ikapp med allt i hemmet, men inser att efter flera långa dagar på jobbet har hela huset rasat, tvätten hopat sig och disken svämmar över.
 
Jag får ofta känslan av att om inte jag gör det så blir det inte gjort. Och när det gäller hemma så är det nog tyvärr så.
 
Någon måste ta tag i saker för att de ska bli gjorda och ibland, allt för ofta vill jag bara skjuta det framför mig, men någon gång måste det göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0