En

En gudstjänst kvar, sen ledig fram till studenten. Hoppas på att hinna mycket, men vet hur jag är så på torsdag står jag väl här utan både mat och annat.

Nå, ja inte mår jag särskilt bra just nu heller, kanske är det stressen som maler. Eller är det nått annat och då går det nog över om ett par veckor.

Jag gjorde det igen... JAG anpassade mig till andra och det får jag lida för. Ångest, stress, oro, olust och panik är bara några av de ord som passar in på mig nu. Sömnlöshet som visst leder till förkylning. Fel tid att känna så, för jag vill ju att Filips fest ska bli bra utan att jag stupar. Ibland hatar jag mig själv för att jag vill vara alla till lags även om jag vet att jag kommer att må dåligt av det.

Det går över, men det är jobbigt tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0