Ett tag sen sist

Jag har inte skrivit på länge. Kanske har inte tiden räckt, kanske har det inte funnits något behov?
 
För visst har det hänt saker sedan sist som hade varit värt att berätta.
 
Jag är en stolt mamma till Vinslövs lucia 2012 och för mig fanns det ingen bättre lucia i hela byn. Johanna är en glädjespridare från början till slut och jag har fått sträcka på mig mig många gånger sedan beskedet kom.
 
Det är många i byn som tycker att det blev rätt lucia.
 
I går gjorde de sitt sista framträde i Vinslövs kyrka det var fantastiskt vacker, men jag satt och var nervös för att hon skulle svimma. Kronan är tung och luften tar slut när så många ljus är tända.
 
Barnkören var underhållande och jag minns när Johanna stod där och klämde i för kung och fosterland.
Jag fick inga bra bilder i kyrkan, men här kommer en suddig och på fel håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0