Trött

Ja, tröttheten sitter kvar i hela kroppen fast jag tillbringade mestadelen av måndagen i sängen, dels på grund av trötthet, men även på grund av smärta i den där nerven som jag inte kan stava till.

Jag är väldigt nöjd med helgen i alla fall och det är ju bra det.

Har i dag gått på värktabletter vilket gjorde att jag kunde jaga små kyrkisbarn över hela kjugekull. Det var kul och vi fick supergoda pizzabullar till fika.

I morgon blir det utflykt med personalen... vandring... får stoppa i mig lite fler värktabletter så ska det nog gå.

Problemet är inte bara smärtan, nej benet vill i mellanåt inte alls följa med mig.

I kväll storhandlade jag och maten är planerad för ett tag framåt. Nöjd!

Nu ska jag ta en dusch och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0