Handboll

I dag har vi varit på match och vilken match sen!!

Motståndarlaget spelade fult, men så är det ju. Domaren var hemmadomare, vilket märktes. Resultatet blev 20-15 till motståndarna.

Min dotter spelade max i 5-7 min medans en annan tjej spelade 2x20 min minus det hon var utvisad nämligen 2x2 min och fick sedan rött kort när det återstod ca 5 min av matchen.

Min dotters komentar efter att jag frågat om det var kul i dag: "Ja, fast jag fick inte spela så mycket, men jag fick ju vara här."

JA, vi var där och vi hade kört dit och ägnat eftermiddagen åt handboll, den fritidsaktivitet som min dotter tycker är det allra roligaste som finns.

Är hon glad är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Helle

Min brorsdotter är underbar! Hon har fattat vad det handlar om! Det viktigaste är att det är roligt! :-) Dessutom har säkert ingen i laget en chans mot henne när det kommer till SingStar :-)

En stor kram till er båda!!

2009-01-29 @ 11:53:37
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0