Kroppen

Kroppen är en märklig skapelse. Oftast har jag inga problem med min kropp, men för tillfälligt är den inte så som jag önskar.
 
Händer tappar styrkan och kroppen är allmänt trött. Flera helger i rad har jag inte orkat uppnå någon fysisk aktivitet alls. Städning och tvätt har bara fått vänta.
 
I går lyckades jag övertala kroppen att köket behövde en genomgång och det tog nästan hela dagen. Dels för att händerna inte riktigt ville gräppa trasen och dels för att det var väldigt skitigt.
 
I dag är tanken att ta ett nytt rum under besittning.

Kanske tar jag en runda ut också. För vilken underbar höst vi har. Alla fantastiska färger och solen som skiner.
Jag tycker mycket om hösten och har alltid gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0