Föreläsning

Föreläsning kan ha en ganska negativ klang i mina öron. De har för mig tidigare handlat om att lyssna noga och komma ihåg allt som sägs. Och inte allt för sällan har det varit en äldre professor med ett entonigt malande.

Så var det inte i går...
Bosse föreläste för oss i går om människor och bilar och tiden sprang iväg.
Tänk så många människor som inspirerar och engagerar oss under vår livstid. Själv kan jag kanske inte hitta så många bilar som inspirerat och engagerat mig, men alla bilar jag har haft har ett eget minne. Jag kanske skulle kunna återkomma till det en annan gång.

Många skratt blev det under kvällen.




Tack Kenneth och Hélene för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Tack själva det var ett sant nöje:)

Du har väl MASSOR av historier om dina eskapader med bilar....

2012-02-11 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0