Bak och spel

I går fick jag värsta rycket.

Började med att baka pappas favoritkakor - cocoskakor
sen blev det barnens favoriter - kolakakor
vidare morbror Nisses favoriter - nötkakor
min barnomsfavorit kom näst - hästakakor
och till sist bror mins favorit - negerbollar

Några av dessa bakverk fick sedan följa med till Höllviken på en eftermiddag i spelets anda tillsammans med Helena och Tobias. Tre runder


hann vi med och jag vann ingen, men oj så nära det var en gång. Av någon anledning är detta ett spel som tilltalar mig så länge man inte lägger till en massa regler för då snurrar mitt huvud.

Sällskapet var fantastiskt och vi fick en supergod hemmalagad pizza i pausen.

Tack för en mysig eftermiddag! Till alla som var med.


Kommentarer
Postat av: Helle

Tack själv! Och tack för kakorna :)

2012-02-21 @ 19:23:54
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0