Semester

Semester går mot sitt slut och om 1½ vecka är det dags att börja jobba igen.
När jag jobbar, jobbar jag minst 40 timmar i veckan, sitter i bilen 7, sover minst 56, lagar mat ca 5, äter ca 2, diskar ca 3, handlar ca 2, tvättar ca 7, stryker ca 1, städar minst 5, sitter vid datorn 8, går på föräldramöten ca 7 min, hygien ca 1.
Detta innebär att det finns ca 30 timmar och 53 min över till trädgårdsarbete och övrigt. Gissar att jag sover bort en del av dessa timmar eftersom tröttheten har varit väldigt stor den senaste tiden.
I vilket fall som så innebär det att allt har blivit efter både när det gäller trädgård och ordentlig städning. Så min semester har till stor del gått till att fixa med saker som annars inte hinns med.
Första veckan tömdes tvättkassarna... (som nu är fulla igen) och målning av källaren. (som blev super!)
Lite utflykter har vi hunnit med. Tredje veckan har gått till att hitta en liten del av trädgården. (tog lägre tid än jag trott)
Vi har hunnit att hälsa på lite folk och vi har haft en del mysiga grillkvällar.
Dock ligger stressen över mig då vi skulle fixat en del nödvändiga saker som ännu inte har har haft tid att ta tag i.
Längtar lite till hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0