Oj!

Vad det händer saker...

I veckan har vi på pastis gått under rubriken "Teologisk tolkning julen". Wow, vad alla är duktiga!

Jag har fått visa en sida av mig som nog många trodde inte fanns.

På stationen jag var på hade vi både lekar, sång och blodigt alvar (när vi mimar (skriker) I have a dream med ABBA).

S hade bakat underbara drömmar till fikat och de andra hade ett drömrum och ett samtalsrum.

På lunchen var vi sex prästkandidater i Domkyrkan och provade albor. Med andra ord, ett steg närmre slutet.

I morgon och på fredag tar vi ytterligare två steg efter att ha besökt Biskopen och när stiftet har informerat om vårt första år som präster.

I helgen jobbar jag, men jag har skrivtorka, så vad gör man?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0