November

Men vart tog oktober vägen???

Upptäckte att nu är det november, men nyss var det ju september. Allt det där jag skulle gjort i oktober blev ju aldrig gjort. "ryser"

Om exakt:

19 dagar får jag min prästexamensuppgift.

1 månad och 2 dagar fyller Johanna år.

1 månad och 9 dagar slutar pastis.

1 månad och 17 dagar är det julafton.

2 månader och 1 dag är det prästvigning.

2 månader och 2 dagar börjar jag jobba.

Och innan dess ska jag:

Skicka inbjudningskort.

Köpa födelsedagspresent.

Göra klart alla pastisuppgifter.

Handla julklappar.

Ev. skicka julkort.

Julpynta.

Göra julmat.

Prova klart kaftan.

Köpa skor till kaftanen.

Bästämma någon lämplig mat till festen.

Köpa nya blad till filofaxen.

+ allt annat som står i filofaxen. (kalas, jobba, middagar, julbord, utvecklingssamtal, handboll, möten mm.)



Efter allt detta hade det varit skönt med fyra veckors semester. Eller iaf fyra dagar att vila ut på.



Så här såg kaftanen ut för en vecka sedan. Full med nålar...


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, nu blev jag nästan lite tårögd. Så fin du är!

Jag vill jättegärna komma på själva vigningen om jag får.

2009-11-13 @ 21:48:33
URL: http://an1str.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0