Trött!

Har just avslutat ett grupparbete i dag. Det gick så där efter omständigheterna.

Gissa vad!?!  Jo, vi fick ett nytt grupparbete att gör... Vi som har så lite annat som ska lämnas in...

Trött, trött, trött...

Kanske är tur att jag ska vara ledig två veckor innan jag börjar jobba...

Jag avklarade en annan sak som är obligatoriskt också i dag...
Jag hade ett trevligt samtal med mig själv undertiden 6 andra i klassen + en lärare var med och lyssnade.

Fråga inte om detta för jag har inget bra svar, faktiskt inget svar alls...

I morgon är det fest och jag ska vara med att göra maten. Tänk om inte maten räcker???? Min ständiga oro.
Men O säger att den räcker så då gör den säkert det. Jag litar på O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0