Projekt

Nu är bildspelet klar och ljudet synkar bilderna, Yes, jag lyckades och jag är ganska nöjd, med finliret.

Nu är det filmerna och frågorna som återstår. Har nu insett att tiden är för knapp för att jag själv ska hinna lära mig ytterligare en sak. Så jag har tagit hjälp av mannens tekniska kunskaper.

Vissa människor sätter sig vid datorn trycker lite på knapparna och wipps så har de fixat något som de aldrig gjort innan. När jag sätter mig vid datorn och ska försöka göra något nytt, så tar det evigheter och i bland kostar det på många koppar kaffe, toalettbesök och tårar.

Denna gången tog det tid och det gick åt en hel del kaffe och många besök på toaletten, men det var väldigt roligt att lyckas med något som jag trodde var omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0