Projekt

NU ska då allt vara klart. Jag fick hjälp med att klippa ut filmsnuttarna och sedan kunde jag själv fixa in dem i ytterligare ett bildspel. Jag är nöjd med mig själv och vill just nu lämna skolarbeten bakom mig, men på listan står nu ytterligare ett grupparbete och ett doptal som ska fixas i en hast.

I morgon kommer eldprovet när det gäller projektet.
Kommer det tekniska att fungera?
Kommer jag att fixa alla klick som ska till för att filmerna ska starta?
Kommer klassen att tycka att vårt arbete håller måtten?
Kommer läraren att nicka och le?

Ja det är mycket som ska klaffa...

Nu ska jag då försöka att få ihop nästa arbete, kanske är alla dessa uppgifter straffet för att vi får ett tidigt sommarlov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0