Träna

Alla pratar så om hur de skulle träna eller har tränat eller planerat sin träning...

Jag tränar aldrig... (Det är dyrt, där luktar svett och det spelas popmusik. Örk!)

Utom i går då jag var ute och krattade. Det blev således en naturlig träning för min del. Har hört av, kan det varit en sjukgymnast?, att naturlig träning är det bästa för kroppen...

Så är det någon som önskar naturlig träning går det bra att anmäla sig till Tessas jordnära gym, pris efter överenskommelse.
Förutom träning ingår kaffe, fågelsång och frisk luft. Vissa dagar erbjuds även en trevlig konversation med grannbarnen.

Välkomna!

Ps. Min man bokade en tid i går och han avverkade ca 3 kärror löv, men all träning är bra har jag hört. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0