Listan

Listan på attgöra saker har inte minskat nämnvärt, men tvätten i kassarna har minskat något. Stryktvätten har dock ökat samt tröttheten. Timmarna på helgen har minskat drastiskt och antalet timmar i hemmet ökar dock lite från och med nu. I övrigt har humöret varit på hög nivå under helgen, men det kommer troligen att minska ju närmre midnatt vi kommer.

I går var vi hos svägerskan och hennes sambo på Singstar kväll. Jag hade dock sagt att jag inte tänkte sjunga med tanke på att jag blir gråtfärdig när jag inte lyckas komma upp till 3000 på den lätta nivån, men tänk jag sjöng och mina poäng var betydligt högre där än här hemma. Problemet var kanske att de låtar jag vill sjunga vill ingen annan sjunga... Resultatet tror jag beror på TV:n, vår TV är ju sååå liten och dålig jämfört med deras.

Nå, ja poängen ökade och och vattnet i glaset minskade. Tycker dock att det tog tid för alla utom svägerskan att komma igång... Ja, Johanna var på hugget fram till klockan 23. Här ser vi svägerskans sambo i full koncentration.



Här har vi Helle själv...



Söndagen börjde jag och Johanna med handboll, en match som var jämn fram till halvlek sen minskade spänningen och vinnarglädjen spred sig på både läktare och plan. Tjejerna äger!

Sen bar det iväg till en trevlig släktmiddag och de dåliga skämten har haglat ner från skyn. (Min man är expert på långsökta och dåliga skämt, som får alla att skratta inklusive mig.) Det var några trevliga timmar hos svärmor. Och nu är även en Blekinge resa inbokad. (Hade kanske önskat att det varit en något mer exotisk resa som hade bokats.)

Nu minskar minuterna till sängdax och tröttheten ökar för varje minut. I morgon ska jag leka församlingsbo och lyssna på några, säkerligen trevliga predikningar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0