Fredag!

Nu har jag duckit två koppar snabbkaffe. (För lat för att brygga riktigt.) Snart tvättat en maskin tvätt, vilket är den aktivitet som jag bör ägna resten av dagen till. Mellan tvättupphägningarna var tanken att städa, men med tvätt i hela huset är detta en svår, nästan omöjlig aktivitet. På listan från förra veckan finns dock allt kvar utom en sak och dessutom har listan utökats med lite andra grejer.

Huvudet är fullt med tankar om vad jag ska göra, borde göra och vill göra. som vanligt har jag ingen aning om var jag ska börja. Tvätten är snart klar så jag slappar lite tills jag kan hänga upp den så kan jag bestämma sen vad som är viktigast att börja med.

  • Tvätta
  • Skriva predikan
  • Stryka
  • Städa
Detta finns kvar och detta har kommit till:

  • Skriva griftetal
  • Fixa klart rolig dag för handbollstjejerna
  • desinficera köket
  • desinficera toaletten
  • leta upp mitt skrivbord
  • byta lakan i sängen
  • och lite annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0