Fredag!

Så var det då fredag och allt vad det innebär...

Examensfirande som ska bli kul. Fast jag har lite svårt för stora folksamlingar på liten yta så känslorna är många. Jag har på något sätt väldigt svårt för lägenheter över lag. Något som jag måste träna på kanske. Jag trivs bäst när jag kan gå rakt ut och slippa se nästa port som leder in till en massa andra människors liv. Jag skulle helt enkelt inte kunna bo i stan och jag är väldigt glad för att jag inte behövt göra det någon gång under mitt liv. Denna förmån har dock inte alla och alla vill inte ha den heller och det är nog tur för om ingen bott i lägenhet så hade husen fått ligga så tätt att man ändå kunde se grannens dörr som leder in till deras liv. Slut svamlat om lägenheter!

Jag ska snart leta reda på något att ha på mig. Mmm... svårt för det mesta.
Måste bara dricka upp kaffet först.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0