Jaha...

Då var sommarlovet slut och en mörk höst ligger framför oss.

Hösten är en underbar årstid och jag bara älskar den, men denna höst ser ut att komma med mycket jobb och mycket som ska planeras och mycket som ska bli klart.

Men har jag klarat mig så här långt ska det nog gå resten också. :o)

Fick en glad nyhet i kväll och det var att min kära faster kommer och hälsar på i slutet av augusti. Det ska bli så roligt. Vi hann äta lunch ihop i sommras, men nu kan vi sitta ner och prata i lugn och ro. Och barnen hinner träffa henne.

Jag ska ju också bli faster i höst. Längtar, längtar...

I morgon är det skola som gäller och jag vill inte påstå att jag längtar. Jag längtar tills jag får börja jobba. Även om jag har haft en tuff sommar, med en del stress och sena nätter på jobbet så är det jobba jag vill.

På tisdag börjar barnen i skolan och gissa om de kommer att vara trötta. Vi är familjen som vänder dygnet helt när vi är lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0