Filips rum

Saker tar längre tid än man tror...
Filip hade nästan tömt rummet när jag kom upp i morse, så det första jag fick göra var att tömma klart...
Sen målade jag de två byråerna som skulle bli svarta. Slog sedan en blick på den gråa väggen som bitvis var brunsvart av skit, slängde över blicken på den svarta väggen som såg vitprickig ut. Det saknades färg lite här och där. Så det var till att rota i gömmorna och se om det fanns lite färg kvar. Jupp, jag hittade en som var ok och en som fick vara ok.
Målade väggarna och körde sedan till stan för att leta lite roliga detaljer och besöka Biltema så klart. Nu ska jag på byråerna en andra gång och hoppas på att det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0