Efterdyningar

En tung vecka går mot sitt slut och nu är det bara efterdyningar kvar.
 
I dag en ledig dag då huvudet kommer att försöka smälta alla intryck, känslor och spänningar som ingått i veckan.
 
I kväll får jag ett efterlängtat besök och det ska bli så roligt.
 
I morgon styr vi bilen mot Gekås - Ullared för att se om vi kan fynda. Jag brukar inte känna någon längtan efter en sådan utflykt, men med tanke på att jag kanske i år kan hitta kläder som passar mig och jag har stort behov av kläder som passar mig så känner jag viss glädje över att få åka. Glad är jag också över att Magnus, Fredrik och Johanna ska följa med.
 
På söndag blir det jobb och vi ska välkomna en ny kull konfirmander. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0