Projekt

Nu har jag ägnat några timmar till att fundera över nästa projekt som kommer att kosta mer än jag först tänkt. Resultatet blir nog att strunta i det prjektet ett tag och se vilka möjligheter som ges i framtiden. Jag vill ju så mycket.
 
I dag som så många andra dagar är det svårt att komma till skott. Jag blir liksom inte färdig till att göra det som ska göras. Inget ovanligt i vår familj. Jag kan inte ens komma till skott att sovaut en morgon eller två. Nej, uppe med tuppen och trött som bara den när kvällen kommer. Jag har tydligen vänt dygnet till ett arbetsdygn och kan inte komma från det på så kort ledighet.
 
Fast en sak blev jag tillslut färdig med och det var att beställa en resa åt mig och barnen. Så, ja, jippi, vi åker till solen vecka 8 och det ska bli underbart. Som jag längtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0