Märklig helg

Helgen är intensiv, långt över det våra helger brukar inehålla.
 
Dagen i dag är en speldag tillsammans med Helena och Tobias. Det brukar bli trevligt och roligt att få träffas och spela konstiga spel som ingen kan reglerna på.
 
I morgon ska Anita firas och det blir därför en tur till Höör. Härligt!
 
I går kom farbror Sonne och gästade oss, alltid lika trevligt.
 
Vilken tur att jag är ledig i helgen så jag kan få var med om allt detta utan att känna stress.
 
Det märkliga är att vissa helger händer det ingenting och jag kan bli rastlös över det och vissa helger händer allt och jag kan känna stress över det.
 
Men jag ser fram emot en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0