Varför...

kan jag inte bara hålla tyst och låta en del personer idiot förklara mig och sen skaka på kroppen och gå vidare.
 
Varför... kan jag inte låtabli att bli irriterad på en del människor som alltid tror att de vet bäst, har det bästa och är bäst.
 
Jag borde bara skaka på mig, gå vidare, för jag vet vilken kunskap jag har även om en del människor nedvärderar mig och min kunskap. Nedvärderar mig som människa.
 
Jag borde svälja mina ord, nicka och le, skaka på mig och gå vidare. För det fick jag lära mig som barn. Men jag är bara människa, en människa som har känslor, som har fel och brister, som har kunskap, erfarenheter och ett liv.
 
Det mesta i mitt liv är just nu så underbart så jag blir irriterad på mig själv när jag inte kan skaka på mig och se förbi människor som irriterar mig eller idiot förklara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0