Det är mycket nu!

Det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu.

Inte bara all de här vanliga sakerna som handbollsmatcher, tvätt, städning, kalas osv...

Nej, det är så mycket annat också...

I slutet på nästa vecka får vi vår prästexamensuppgift och det måste erkännas att jag är nervös för både examen och vigning.

Alla tider som gäller för vecka 1 har nu kommit hem till mig nersrivet på papper, så nu kan man inte klaga på dålig information längre.

Klädprovning, biskopsmiddag, tid för examen, luncher och en massa annat är inbokat den veckan.

Det nya året kommer att få en sju dundarnde start och återigen är det dags att påbörja något helt nytt.

Ett nytt liv tar sin start, mycket snart.

Men först är det jul och jag älskar julen, fast den ofta är både stressig och stökig så är det nog den bästa högtiden på hela året. Jag älskar att få träffa alla på (lille)julafton, äta gott, öppna julklappar och mmm... äta marsipan.

I år får dock julen bli som den blir och det jag inte hinner innan jul, det hinner jag inte och det får vi vara utan.



Vi får väl se om tomten kommer i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0