Långfredagen

Trodde den skulle vara längre än vad den blev...

På morgonen åkte jag och Johanna till Påskcupen med handbollen. 8.40 var första matchen och sen rullade matcherna på. Tjejerna vann 4 av 5 matcher, sen var tyvärr jag och Johanna tvungna att lämna dem. Vi hörde senare att de blivit 2:a i cupen. Kul! De är sååå duktiga dessa handbollstjejer.

Johanna och jag blev hämtade. Vi skulle till Helles sambos föräldrar. Det var en fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll. Vi åt massor av god mat i trevligt sällskap.
Traditionen var sådan att man hade äggmålartävling, vilket alla tyckte var jätteroligt. Jag blev trea... Det kan man ju inte tänka sig...
Johanna blev fyra och Filip blev tvåa. Vann gjorde Helles sambo med temat öknen.

Alla tre barnen och Helles sambo badade i havet. Det var 10 grade i vattnet och det såg kallt ut. Johanna doppade sig två gånger.

Vi hade en väldigt härlig dag bland alla dessa härliga människor. Det  är svårt att beskriva med ord, men man blev så glad av att vara där.

När vi kom hem var jag trött och hade ont i min nacke, så det jag trodde att jag skulle gjort blev inte gjort utan det blev sängen för mig.

Kommentarer
Postat av: Helle

Vad kul att du hade roligt! Sambons föräldrar är underbara människor :-)

2009-04-11 @ 10:05:33
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0