IKEA

I morgon blir det Ikea. I dag har jag räknat och haft ångest hela dagen, men i morgon bär det av till Ikea för att fixa den stora sonens rum.
Han ville inte innan, så båda de andra barnen har fått fint på sina rum före honom. Så såg han hur fint det blev på Johannas rum och då blev han sugen.
Men jag har så svårt att se i huvudet hur det kommer att se ut på hans rum. Det var lättare på Johannas rum av någon konstig anledning.
Nå, ja, det blir nog bra till slut.

Vem vet i morgon kanske det kommer in bilder på vad pengarna gickk till.

Kommentarer
Postat av: Helle

Klart vi ska få se bilder! :-) Jag är jättenyfiken!

Vi ses på fredag! Ring mig en dag så får ni vägbeskrivning! Kram

2009-04-07 @ 06:27:28
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0