IKEA

Det blev en del handlat på Ikea:




En bäddsoffa,



kuddar att ha i soffan,



Dvd-ställ att ha ovanför soffan,



säng som är 120 bred + en bäddmadrass och silverfärgarde ben. Naturligtvis blev det ett svart sängskydd också.


Hylla att ha ovanför skrivbordet.



Gardiner som ska draperas på mitt eget sätt, så det är svårt att se hur det kommer att bli.



I fönstrena ska det stå lampor.

Nu återstår bara att kombinera in allt detta så det blir ett mysigt rum att vara i ensam eller med kompisar.

Förutom till Filips rum handlade jag ett par jättesöta kuddar med hönor på nu till påsk. Dessa hittade jag ingen bild på. Sen handlade jag


fler burkar.



En ny matta till hundens matskålar.

Det blev således nästan bara handlat till Filip och det är kanske inte riktigt klar heller. Letar efter fler detaljer i den fina färgen som han valde att kombinera alla sina svarta saker med. I helgen ska det fixas och donas så att det är fint lagom tills han fyller år, sen får man kanske komplitera när man hittar saker som passar in.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0