Svammel

Det har varit en bra vecka fast jag vissa kvällar stupat i säng allt för tidigt, i alla fall enligt vissa.
 
3km har jag simmat och det är jag stolt över. Som det är nu simmar jag en km på en ½timme och det tycker jag är ganska bra.
 
Arbetsveckan avslutades med ett par samtal och sedan skulle skafferi, kylskpen, frysen och städskåpet fyllas på.
I bland, ganska sällan blir jag sugen på att handla. Men efter ett besök på Willys och ett på Rusta var jag ganska slut. Så såg jag skylten om rea utanför Team Sportia och jag har länge velat/behövt en vinterjacka som är snygg till vardagslivet. I huvudet tänkte jag, den får inte kosta mer än 500:- (jag vet att kläder är dyra och att jag är snål när jag ska köpa kläder) och så gick jag in. Attans också där fanns en jacka i den modellen jag ville ha för 499:-. Så det blev en röd vinterjacka eftersom min storlek bara fanns i rött. Tur det för jag hade ändå svårt för att bestämma mig för vilken storlek jag skulle ha.
 
Så, nu när jag köpt vinterjacka förväntar jag mig att våren kommer med stora steg.
 
Nu inväntas resten av familjen så vi kan beställa lite mat, för jag är hungrig.
 
Har föresten lyckats gå ner julkilona snart. :o) Stolt även över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0