Strumpkollekt

I dag ser jag fram emot en härlig familjegudstjänst, då många av barnen kommer att vara med och göra olika saker.
 
Så tar vi upp stumpkollekt. I stället för att lägga åengar har vi uppmuntrat barnen att ta med sig saker som ska köras ner till Litauen. Kul grej och många som redan uppmärksammat denna kollekt.
 
I kväll går jag nog på ungdomsgudstjänst i Vinslöv.
Man är ju inte äldre än man känner sig och dessa gudstjänster brukar vara mysiga att avsluta en söndag med.
 
En vecka i undersökningarnas tecken väntar mig. En vecka då många timmar kommer att ägnas på olika sjukhus och vårdcentraler. Jag hyser en tacksamhet över att man vill kolla upp mina problem, men också en rädsla över vad beskedet kommer att bli.
 
Bekymra dig inte för morgondagen, var dag har sin egen... glädje!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0