Ok

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist och det skulle bli väldigt lååångt om jag skulle skriva om allt.
 
Jag och barnen har i alla fall varit på en myyysig semester med sol och bad.
Visserligen kom jag nog fram till att jag inte är så mycket för just sol och bad. Efter ett par dagar var jag rastlös och lite irriterad. Jag vill nog att det ska hända saker nästan hela tiden och vi bodde i en väldigt liten by som vi gick fram och tillbaka i hela veckan. Ett par utflykter gjordes så vi fick se lite andra delar av ön.
 
Undrar vilken sorts avkoppling som är bäst för mig... att resa bort eller att måla ett rum?
 
Jag är så nöjd med hur huset har blivit och känner att nu börjar det bli klart här inne. En trappa på framsidan och en farstu där man kan vända sig, sen är huset nog så praktiskt och välorganiserat som det kan bli. Erkänner att jag har en viss längtan att ta tag i trädgården nu. Fast allt kostar och allt kan jag inte göra själv för jag är inte så händig som jag skulle vilja vara.
 
Snart är det vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0