Projekt

Livet är ett projekt där det ständigt behövs underhållning och uppdatering.

Att ha hus är ungefär samma sak.

Under den kalla delen av året har projekten varit innomhus. Nu flyttar hjärna och planering ut. Kanske är jag en sådan människa som alltid vill ha något på gång, eller så längtar jag bara efter ordning och reda.

Vi har fått det super inne, ganska bra ordning eller... sakerna har i alla fall sin plats så det är ganska lätt att plocka undan när man sätter den sidan till.

Nu är projekt ordning och reda på gång ute och jag tror att det kommer att bli super bra i våra föråd innan sommaren är slut.

Och Ja! Nu har jag beställt en frysbox. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

jag hoppas att det blir många glassar i den....

2012-06-02 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0