Film

I fredags när jag kom hem, trött efter planering, begravning och handlande möts jag av två tonårstjejer som sitter och tittar på...




Själv tittade jag på filmen för någon vecka sedan, men självklart fastnade jag hos tjejerna.

Jag vet inte vad det är som får mig att fastna. Jag har aldrig tyckt att Kevin Costner varit särskilt snygg så det är inte det.

Det måste var något med handlingen som fängslar mig. Kanske just tanken att alltid ha en beskyddare vid sin sida och samtidigt sidan av att tro att man kan klara sig själv.

(För teologen, ett stycke från GT kanske)

Noga analyserat om detta...

På kvällen var det i vanlig ordning "På spåret" och JA, jag tog Karlskrona på 10 poäng.

Efter det var det lite bilkörning på blankis och sedan film igen...



En sevärd film, som väcker många tankar.

Om det blir film i kväll återstår att se.
Jag sov ovanligt länge i dag och på listan står: Städning av rum uppe.

Dags att sätta fart.

Trevlig fortsättning på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0