Utseendet

Ändrade lite på bloggens utseende. Tyckte att den svarta färgen liksom tog över och allt såg så mörkt ut. Men det rosa gillar jag ju fortfarande. Så varför inte kasta om färgerna lite.

Sagt och gjort. Svart blev rosa och rosa blev svart.

Vi går ju trots allt mot ljusare tider.

Och i dessa tider är det många som börjar tänka på sitt utseende. Det är ju snart dags att ta på bikini eller baddräkt.

Själv har jag aldrig funderat så mycket över hur jag ser ut.
På senare tid har jag börjat fundera endel över kläder. Vad signalerar vi med våra kläder? Vad förmedlar vi med kläderna?
Jag har förstått att de flesta människor gör sin första bedömning utifrån kläder och utseende. Jag har aldrig gjort det, eller jag har alldrigt tänkt på att göra det. Kanske gör jag det i mitt undermedvetna (ganska troligt).

Rätt kläder vid rätt tillfälle...
Finns inga dåliga kläder bara dåliga väder...
Viktigast att du är hel och ren... (fast i dag kan man ju köpa trasiga byxor)

Nå, ja. Nu för tiden tänker jag lite mer på vad jag tar på mig och när jag tar på mig det.
Tänker också efter lite extra när och var jag tar av mig. :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0