Vad spelar det för roll?

Nu är jag ett år äldre, men vad spelar det för roll?


Jag är ju fortfarande jag och det kan ingen ändra på. Visst har jag förändrats med åren, det gör väll alla...

Förhoppningsvis har jag utvecklats och lärt mig av mina erfarenheter, men visst jag blir fortfarande irriterad över saker och jag blir fortfarande ledsen, jag tar fortfarande åt mig alldeles för mycket och jag känner mig ofta helt värdelös...
Men jag är stolt över mina barn och det är ju trots allt min förtjänst att de är som de är, jag blir glad och jag tar åt mig när någon tycker att jag gjort nått bra, jag vet ju att jag är unik och att ingen annan kan vara som jag eftersom jag är jag och du är du.
Så åren kanske spelar roll i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0