Stress

Borde inte alls känna mig stressad just nu. Men en inre stress och oro sitter inne i magen och vill inte alls försvinna hur mycket jag än försöker att lugna ner mig.

Jo, jag vet det är mycket nu, men inte alls sådant som ska framkalla stress, utan mer trötthet. Ja, jo, jag är fortfarande ständigt trött, men det börjar jag bli van vi nu. Omgivningen har dessvärre inte riktigt vant sig, men det hoppas jag att den kommer att göra.
Jag tror att röran stressar mig...
Just nu är det rörigt över allt. Trädgården har varit rörig hela sommaren, huset är rörigt och vi har på tok för mycket saker och mer blir det hela tiden. Jag som tycker att jag rensar hela tiden. Lite rörigt är det allt på jobbet med, många bollar i luften och många som är inblandade så det måste liksom bli ordning på allt.
Inser nu att även detta inlägget blev rörigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0