Konfirmation 2

I går var det konfirmation. En jättefin redovisning hade konfirmanderna knopat ihop.

Efter var det kalas i ett tält utanför vårt hus. (De flesta fattade att det var i tältet.)

Det blev smörgåstårtor, sen kaffe och tårta. (De flesta blev nog mätta)

Sen var det mingel och småprat. Jag berättade gärna för den som ville hur trädgården kanske kommer att se ut när den är klar.

Några gäster droppade in lite senare och några ännu senare. (Tror att även de blev mätta)

Efter ett tag startades grillen och det blev korv med bröd. (Tur för vissa var nog super hungriga vid det laget.)

Fredrik var underbar!

Alla barnen var fantastiska och hjälpsamma, både mina egna och mina extrabarn. :o)

Men det var ju Fredriks dag och jag hoppas att han var glad och nöjd när han kröp ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0