Sommar 2010

är man tittar tillbaka på sommaren som varit kan man se att det som jag skulle göra har inte allt blivit gjort, men av det jag ville göra har en hel del blivit gjort.
En liten del av semestern var jag ganska upprörd över det som inte blev gjort, men så här i efterhand är jag väldigt stolt över det som blev gjort.
Vi har nog kört lite varannan dag system. Varit hemma en dag kört på utflykt nästa och så vidare...
Första veckan fixades källaren färdigt och den blev såååå fin.
Vi var på utflykt med familjen Wilkens, något som legat i planeringen ett flertal somrar...
med besök på bilkyrkogården i Ryd.
Sedan, lunch och  bad.
Vidare besökte vi Ebbamåla bruk och kvällen avslutades med grillning och bad vid Robeövsjön.
En dag bakade jag 112 pizzabullar. (finns tyvärr inget bildbevis på det)
I slutet på veckan drog vi söder ut och hamnade i mysiga Ljunghusen där det badades och  paddlades.
Kvällen avslutades i trevligt sällskap med semestersabotörerna.
Sen var det förberedelsetid för avfärd mot Danmark.
På söndagen blev det till att gå upp tidigt och ge sig av mot Lalandia i Billund. Även detta i sällskap med familjen Wilkens. Här   badades det i 7 timmar.
Eventuellt kommer det fortsättning på min semestersaga...

Kommentarer
Postat av: Helle

Om jag inte minns fel så var det så att alla slängde i sig pizzabulle efter pizzabulle eftersom de var så underbart goda! Och då är det svårt att hinna med och fota dem :-)

2010-08-16 @ 19:47:49
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0