Tid

Vad är tid?

Här räcker inte tiden till alls. Jag vet bara inte var den tar vägen. I natt har jag dock sovit bort 11 timmar och inte är jag mycket piggare eller mer sugen på att få något gjort för det.

Det känns som att jag går i en dvala hela tiden och inte kan se möjligheterna för att få något gjort.

På tal om tid så minns jag inte när jag inte hade en tid att passa senast. Varje dag består av att passa tider och inte missa dessa tider för då kan det bli problem.

Kanske nästa helg blir en tidlös helg. :o)


Kommentarer
Postat av: Anette

...när tiden inte räcker till eller när jag tycker att det enda jag gör är att passa tider brukar jag boka egen tid i almanackan. Det funkar...om man inte rör just den tiden...

2009-09-07 @ 19:08:25
URL: http://an1str.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0