Kusinträff

I helgen var jag och Magnus på kusinträff, lyckligtvis var det Magnus kusiner det handlade om.

Vi hade härligt roligt hela kvällen, och även om man inte alltid fattade alla gamla minnen som det pratades om så var det kul. Vi fick helt underbar mat, T. är en riktig kock. Skrytgrytan smakade super och även den fina efterrätten.

Jag satt och funderade över hur det skulle vara för mig att ha en kusinträff, vilken lokal skulle man då hyra och skulle det vara dem på mammas eller pappas sida, för man kan ju inte ta alla på en gång. Då behövs det nog två lokaler. Nå, ja jag har ju inte ens träffat alla mina kusiner och kanske har jag en massa kusiner som jag inte ens vet om att jag har.

Så, resultatet av mitt tänkande blev...

  • Jag föredrar nog att träffa mina kusiner en och en eller i mindre grupper.
  • Det hade varit kul att träffa mina kusiner lite oftare.
  • Måste nog ta tag i det någon dag.
  • Fast det var ju kul med Magnus kusiner så man kanske ska nöja sig med det.
  • Eller, nej det hade varit kul, men alla bor ju så långt bort. :o(



Kommentarer
Postat av: Helle

Jag hoppas det var lika kul att träffa din svägerska som kusinerna ;-)

2009-11-17 @ 17:37:52
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0