Trött!

I går var det fest och det var mycket trevligt. Vi i köket missade lite av det roliga, men det var helt ok. Någon måste ju passa ugnarna.

Jag trodde att jag skulle ta 23 tåget hem, men då kom någon och sa att det inte gick utan 22.43 tåget skulle gå. Så det blev till att lägga benen på ryggen... Och det var vad vi gjorde. Jag sprang fram till tåget som stod inne. Tittade bort mot konduktören och trcker förtvivlat på knappen som öppnar dörren, men NEJ ingen dörr öppnas. Konduktören tittar bort mot mig och en kille som redan stod där när jag kom, hon går in i tåget och så börjarde tåget rulla. Tåget kommer ca 50 meter sedan får det stanna för röd signal...

Varför kunde hon inte släpt in oss????

Två övergivna prästkandidater på Lunds central kvart i elva på kvällen och nästa tåg går 23.43.

00.30 var jag hemma och strax där efter låg jag i sängen med en klocka som skulle ringa 06.20.

Så såg min kväll ut. Så i dag var jag inte bara trött på alla uppgifter vi har, idag var jag supertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0