Träna bort din träningsvärk!

Det är väl så man brukar säga? Fast jag har aldrig riktigt förstått hur det ska gå till...
I alla fall blev det inga avslappningsövningar för min del. Nej, i stället blev det städninga av baksidan under hela lördagen. Och kom in på kvällen till dukat bord och Robbison. Gött!

I dag har jag skurat poolen och börjat fylla den med vatten. Sen har jag varit och ätit en underbar buffé hos min mamma.

Innan vi åkte kom mina undrbara barn med chocklad till mig. De vet att jag älskar chocklad så det var en jättebra morsdagspresent.
Jag älskar mina barn väldigt mycket och de är det underbaraste barn som finns.



Så här söta var de när de slutade skolan 2006



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0