Maja!



Det här är Maja hon är 4 år, hon och hennes bror brukar komma och hälsa på mig nästan varje dag när de inte kommer så saknar jag det mycket.

I Går var vi ute allihop och höll på med lite olika saker. Jag skulle såga ved av trädet som trillat för nån vecka sedan. Problemat var att jag ryckte av snöret och när Maja kom var jag irriterad över att jag var tvungen att skruva en massa innan jag kunde börja. Så där satt jag i singlen, med varma sågarbyxor och framför mig hade jag...



Då kommer Maja och säger:
Är du arg?
Jag förklarar att jag är arg för att motorsågen inte fungerar som den ska och då svarar Maja:
Jag brukar också bli arg på mina leksaker ibland.


Så blev jag genast på bättre humör och skruvade vidare med Maja som sällskap.

En del av resultatet kan ni se här...



En annan delen av resultatet sitter i mina överarmar och i min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0