Utflykt med barnen

Som jag tidigare skrev önskade jag att göra något alla fem. I morgon styr fyra av oss mot Glimmingehus för att dra oss "några" år tillbaka i tiden.

Vi packar gasolkök och badkläder, regnkläder och extrakläder så ska vi nog klara oss ett tag. Lite mat kanske också är bra att packa ner.

Det blev inget målat i dag. I stället letade jag upp köket undertiden Magnus skruvade upp en (håll i er) Biltemalampa.
Sen var vi på shoppingrunda i Härlöv. I dag inhandlades det som glömdes eller inte fanns i går och en hel del mat, samt tre par skor. (Dock inga till mig)

Så i även i morgon kommer klockan att ringa, men för en trevlig sak.


Kommentarer
Postat av: Helle

Din man hade idag träningsvärk i vaderna efter att ha skruvat upp/ihop(?) denna biltemalampa... Lite patetiskt... Hoppas ni hade det kul på Glimmingehus! Jag hade gärna åkt dit igen!

2009-07-18 @ 22:40:21
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0