Jaha...

Då börjar jag på min "semestern är snart slut" ångest.

Helgen blir inte som jag tänkt mig, men det är bara att bita ihop och se glad ut. Just nu funderar jag på vad vi tre resterande familjemedlemmar som inte är uppbokade på något ska ta oss för.

Jag skulle så gärna gjort något kul i sommar, tilsammans alla fem, men det synes vara en omöjlighet att få ihop.

Så jag biter ihop och ser glad ut.

Har någon har ett bra förslag på vad man hittar på med en tjej på 12 och en kille på 14? (som inte kostar förmycket)

I dag har jag i alla fall målat lite till i källaren och kanske blir det lite till i morgon. Jag tycker det är kul att måla, men ställningen var något obekväm. Det blir väldigt ljust där nere av den vita färgen.

Nu ska jag soooova klockan ringer i morgon trots semesterledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0