Skola

I dag har jag varit och fixat alla papper till ansökan för att komma in på Pastis. Skönt! På tisdag börjar då ett pendlarliv till Lund. Pendlat har jag ju gjort innan, men inte fyra dagar i veckan. Så det kan bli ganska jobbigt innan man kommer in i det. Hoppas att jag gör det fort.

I morgon ska vi på examensfest. Det ska bli kul.
Helle tar examen i mogon och vi ska vara där och fira hennes stora dag.
Jag undrar så vad jag ska ha på mig. Det ska ju bli kallt i morgon och jag och dottern ska åka tåget ner. Kjol, kan vara kallt och finbyxor har jag inga som jag trivs i... Vad gör man då? Hinner inte handla något heller och jag har redan handlat förmycket kläder i vinter.

Farligt när dottern säljer chokladbollar för jag blir så sugen på kakor i bland och ja... det är ju lätt att ta en när man har hemma. Fast på måndag börjar mitt nya liv och oj, vad smal jag ska bli. :o)
Det är dock bara en av alla saker som står på listan inför det nya livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0