Mitt nya liv!

Så här har det gått med mitt nya liv:

  1. Jag har nu gått en vecka på pastoralinstitutet
  2. Jag har gått fyra dagar i skolan denna vecka
  3. Jag har tagit tåget kl 7.00 varje dag utom en, då åkte jag kl 6.00
  4. Jag har fått ner nästan alla julsakerna nu...
  5. Jag har pratat med grannen i telefon
  6. Jag förlorade alla Sing star duellerna i kväll
  7. Jag åt choklad i kväll, fast det bara var fredag
  8. Jag har ätit lunch ute en dag denna vecka och inte handlat något onödigt.
  9. Jag har gått mellan pastorlainstitutet och tåget varje dag + en liten runda på lunchen
  10. Jag har inte läst på tåget, då jag har haft följe med någon jag känner och i stället pratat skit
Så jag får väl säga att det gått ganska bra. Det svåraste kommer nog dock att bli bättre på Sing star. Jag är ju helt tondöv och det är inte mycket att göra åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0